Garanti ve İade

Satın aldığım hangi ürünleri iade edebilirim? 

Satın almış olduğunuz ürünü, kargodan teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içinde foscam.com.tr Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek aşağıdaki koşullar dahilinde iade talebinizi iletebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünlerin kargo bedeli tarafımızdan karşılanacaktır. 
İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;
• İadeler mutlak suretle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
• Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. 
• Tüketicinin istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilemez. 
• Her türlü kişisel bakım ve kozmetik ürünleri, CD, CD-ROM, MC, DVD, disket, Blu-Ray, video kaseti gibi ses, görüntü ya da yazılım programları, bilgisayar/bilgisayar parçaları ve sarf malzemeleri ancak ambalajları açılmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir. 
• Telefon, fotoğraf makinesi, taşınabilir ve görüntülü elektronik cihazlar vb. için; ürün kutusu üzerinde yer alan koruma bandı açılmamış olmalıdır. 
• Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklıklar, vs.), dergi gibi süreli yayınlar iade edilemez. 
• Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (ziynet ve külçe altın) iade alınmaz.

Ürünü iade ederken ne yapmalıyım? 

• Lütfen iade işlemi için, Bize Ulaşın kısmındaki İade seçeneğini kullanarak veya info@ foscam.com.tr 'dan iade nedeninizi belirterek talebinizi iletebilirsiniz. 
• İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyon veya kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir. 
• Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, foscam.com.tr  iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.

Üretici/Distribütör tarafından teslim edilen ürünü iade ederken ne yapmalıyım? 

• Sitemizden aldığınız bazı ürünler doğrudan üretici firma tarafından size teslim edilmektedir. 
• Bu ürünler size “sevk irsaliyesi” ile gönderilir. Bu ürünlerin iadesi için info@ foscam.com.tr e-mail gönderebilir ya da 05423877943 numaralı telefon numarasından Müşteri Hizmetleri'ne bilgi verilmelidir. 
• Başvurunuzun ardından, foscam.com.trMüşteri Temsilcisi 2 iş günü içinde sizi arayarak ya da e-posta göndererek işleminiz hakkında bilgi verecektir, 
• İade edilen ürününüz üretici / distribütör firmaya teslim edildikten sonra ilgili firma tarafından verilecek bilgi doğrultusunda bedel iadesi işlemleri başlatılacaktır. 

Ürünü iade ederken kargo ücreti kim tarafından ödenecektir? 

İade edilecek ürünün tarafımıza gönderimi, Aras Kargo ile gerçekleştirildiği takdirde kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır.

Kargo şirketine ürünü nasıl teslim edebilirim? 

Aras Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 25 52) arayarak adresinize kurye talep edebilir ya da en yakın Aras Kargo şubesine ürününüzü teslim edebilirsiniz. Gönderim aşamasında kargo görevlisine alıcının foscam.com.tr olduğunu belirtmeniz yeterlidir. 

Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edebilirim? 

İade etmek istediğiniz ürününüzün foscam.com.trulaşmasının ardından ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilip yukarıda belirtilen iade koşulları kapsamında e-posta adresinize iade işlemlerinin onay durumuna ilişkin bilgi gönderilecektir.
İade işleminin onaylanması durumunda; tercihiniz doğrultusunda ürün bedeli 3 iş günü içinde tarafınıza ÖDEME ŞEKLİNİZE GÖRE İADE EDİLİR ya da 724lira olarak hesabınızdaki bakiyenize yüklenebilir.
İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize alıcı ödemeli olarak kargo ile geri gönderilecektir.
Ürününüzün durumunu, "Hesabım" sayfasının altında bulunan "Sipariş Takibi" seçeneğinden takip edebilirsiniz.
[*] İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

İade ettiğim ürünün bedelini nasıl ve ne zaman geri alabilirim?

Gönderdiğiniz ürün/ürünler, foscam.com.trtarafından iade işleminin onaylanmasına müteakiben; tercihiniz doğrultusunda ürün bedeli 3 iş günü içinde tarafınıza ödeme şeklinize göre iade edilir ya da 724lira olarak hesabınızdaki bakiyenize yüklenebilir.
“Ürün Bedel İadesi” işlemi tamamlandığında sonuç, kayıtlı olan e-posta adresinize ve cep telefonu numaranıza bilgi mesajı gönderilir.
Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; geri ödemeniz kredi kartınıza yapılacaktır. Taksitli işlemlerde para iadesi, banka tarafından taksit adedine göre her ay kredi kartı ekstrenize yansıtılmaktadır.
* Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz banka IBAN hesabınıza paranız geri ödenir.
Eğer para iadesi olarak tercihiniz “724lira” (yeni bir siparişte kullanılmak üzere foscam.com.trhesabınıza iade tutarının tanımlanması) ise Hesabım sayfasından 724lira bakiyenizi görüntüleyebilirsiniz.

foscam.com.trüzerinden yapılan alışverişlere yönelik iade veya değişim işlemlerinde sadece kargo aracılığı ile gelen talepler kabul edilmektedir. 

Elden yapılan teslimatlar kabul edilmemektedir.


 

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır